خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

درخت دوستی

این روی سکه: آهای تو دوست خوبم که واست سوتفاهم پیش اومده که من ازت دلگیرم و دیگه دوستت ندارم آخه واسه چی همچین فکری کردی؟ تو که اینهمه کمالات داری واسه چی از این حرفا می زنی؟ من همونم که بودم بااااور کن!

آن روی سکه: تو معلومه با خودت چند چندی؟ از یه طرف اونطوری با من حرف می زنی و به من بی احترامی می کنی و از این طرف میای شاکی میشی که من ال شدم و بل شدم و از برخورد من ناراحتی؟ بعد ببخشید از کدوم برخورد من ناراحتی؟!    

دو روی سکه: در هر صورت واسه من خیلی محترمی و جز دوستان خوب من هستی کاش اینو بفهمی. اینکه میگن دوست پیدا کردن سخت نیست و نگهداشتن این دوستی سخته یعنی همین!

نظرات 8 + ارسال نظر
دوست خوب سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:11

به به.خوشا به حال این دوستتون که شما انقدر دوستش داری.
احسنت.
کاش دوستای من هم انقدر منو دوست داشتن .
البته من خیلی دوستامو دوست دارم. انقدر زیاد که گاهی این دوست داشتنه باعث آزار واذیت براشون شده.
ولی چون خودشون میدونن که من این مدلیم بنابراین ناراحت نمیشن:)
اشالله که همه ی دوستی ها همیشه برقرار و گرم و پر از صمیمیت باشه.
به دوستتون سلام برسونید :)

سلام
واقعا خوش به حالش ولی حیف که قدر نمی دونهتو رو خدا زیادی دوستاتونو دوست نداشته باشین همون در حد اعتدالش کفایت می کنه والله!
ممنون از شما

دوست خوب سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:18

حالا بنده خدا لابد ناراحت بوده، دلش گرفته بوده، یا ...
یه چیزی گفته و شما ناراحت شدی.
شما به حساب بی احترامی نزار.
آخه مگه نمی گی دوستته؟!
خوب اگه دوستت هست و دوستش داری ، ببخشش و فراموش کن گذشته را.
الان حتمن اون هم خودش پشیمونه از اون رفتارش.
ناراحتی شما هم میشه مزید بر علت و حالش را خراب تر میکنه.
بخاطر گل روی من کوتاه بیا :)

خو من از کجا بدونم دلش گرفته بوده یا ناراحت بوده؟نمیشه که یه عمر محترمانه حرف بزنی بعد یهو دلت بگیره و گند بزنی به همه چی! اعتدال جانم اعتدال! البته من خودم تو رفتارام بعضی وقتا خل منشانه برخورد می کنم ولی فکر نمی کنم اینقدر بی مقدمه بزنم تو ذوق طرف!
باشه حالا به خاطر گل روی شما می بخشمش نه که میگن بخشش از بزرگتراست واسه همین!

قیچی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:27

خو حتمنی بازم واسه دوستات تریپ ورداشتی که یه همچین ذهنیتی توو طرف ایجاد شده. خو بچه جون تو می دونی مردومو سرکار گذاشتن چیه؟
تو میدونی هنگ بره جلو گروهان برگرده یعنی چی؟
تو میدوین گروهان بره جلو دسته برگرده یعنی چی؟
تو میدونی دسته بره جو نفر برگرده یعنی چی؟
نه تو میدونی اینارو؟

الهی قربونت برم چقده این چهار خط آخر کامنتت مرتبط بود حال کردم
تریپ کجا بود؟ آدم باید همیشه یه جور باشه نه اینکه یه روز ببرتت رو ابرا و یه روز با مخ بزنتت زمین! دروغ میگم بگو دروغ میگی!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:00

خب شاید فکر کرده بالای ابرا ممکنه سردت بشه یا ممکنه اکسیژن کافی بهت نرسه یا فکر کرده ممکنه که غوله داستانه " جک ولوبیای سحر امیز" که بالای ابرا زندگی میکنه تورو ببینه و عاشقت بشه و بیاد بدزدتت.
پ.ن: آخه تا جایی که یادم میاد غول داستان جک و لوبیای سحرامیز "طلا و جواهر" خیلی دوست داشت. تو هم که یک پارچه جواهری :-)

اوااااا! من نخوام برم بالای ابرا تا غوله عاشقم بشه من نخوام جواهر خانم باشم کیو باید ببینم؟!

دوست خوب جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:09

یک سری چیزا به میل و خواست آدم نیست.یعنی فراتر از کنترل آدمه.
تو هم جواهری و هیچ راهی نداری و باید این حقیقت را قبول کنی :)

تنکیو ولی متاسفم واستون که در مورد من اینطوری فکر می کنین

دوست خوب جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:23

من که اینجوری فک نمیکنم.
اون دوستتون که این پست را در وصفش نوشتین، اینطوری فک میکنه.
بنده فقط نقل قول کردم :)

بله! ممنون از شما!

حسام شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:26

دوروش با هم قشنگه..

دو روش قشنگ نیست

طراوت شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:36

باز چی شده؟

تو هنوز قبلیو تعریف نکردی واسم؛ داستان جدید اومد بیرون؟!

این امتحانتو بده بیا دور همی واست تعریف کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد