خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

سه شنبه داغون

سه شنبه من همکلاسیم(نرگس) آزمایشگاه با پزشکی ها داشتیم اصلا تمرین نکرده بودیم و با خودمون گفتیم حتما دانشجوها اشکالاشونو از خانم دکتر میپرسن و از ما نمی پرسن نرگس که بلافاصله جیم شد و کلاس و دو در کرد من موندم و ...چشمتون روز بد نبینه اشکال پرسیدن بچه ها شرو شد ببخشید استاد این چیه؟ اون چیه؟ حالا این حالا اون حالا این و اون چیه ...اولاش که خوب پیش میرفتم و سوالا آسون تر بود و با اعتماد ب نفس جواب میدادم سوالا داشت سخت وسخت تر میشد ...هر بار ک دانشجویی صدام  میزد با خودم میگفتم یا علی ای دیگه میخواد چی بپرسه و...تا اینکه سر میکروسکوپ یکی از آقایون با خودم گفتم یک بار جستی ملخک دو بار جستی ملخک آخرش هم گیر افتادی هرچی فک کردم نمیتونستم تشخیص بدم و ...

خلاصه دیدم اوضاع سوالا خرابه از کلاس جیم فنگ شدم اومدم توو اتاق ارشدا و من نرگس کلی خندیدیم  

بعد بدو بدو رفتیم که ب سرویس برسیم و برگردیم خوابگا.خلاصه ما میدوییدیم و چند تا پسر دیگه هم پشت سرمون میدوییدن برا سرویس ..

لحظه ای ک رسیدیم ایستگاه ؛سرویس حرکت کرد ولی من در یک حرکت آکروباتیک و پتروس وار مثل ریزعلی پریدم وسط خیابون کلی دست تکون دادم برا راننده و بالا پایین پریدم...اما سرویس رفت و همه کلی خندیدن(خودتونو مسخره کنین).در ناباوری همه سرویس ۱۰۰ قدم جلوتر نگه داشت و من و نرگس وسط خیابون بدو بدو تا سوار شیم و ماشینا بوق بوق... 

به گفته نرگس تو عمرمون به این رسوایی سوار سرویس نشده بودیم

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:24 http://gheychee.blogsky.com

آره خداییش خیلی داغون بوود این روزتون
راننده سرویستون حسابی سرویستون کرد.

کلا اون روز همه چیز داشت سرویس میشد

مهناز پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:24 http://www.merkam.blogsky.com

________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@@
__@@_سلام دوستم...من اپم بدو بیا...نظر یادت نره ها ____@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________ @
______________________ @____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
وب قشنگی داری

سلام دوستم
ممنون

لی لا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:48 http://halogen1983.blogfa.com/

سلام
حکایت جالبی بود...جالبه ازت سوال بپرسن و بتونی جواب بدی.....
خوش بحالتون...

سلام جالبیش برا شنونده است و ضایع شدنش برا من طفلک

طراوت پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:26 http://nabeghehaye89.blogsky.com

خدا بگم چیکارت نکنه دختر!
فک میکردم فقط تو خوابگاه اینقدر ضایع میزنی! نگو کلا دانشگاهم گل کار شدی!
فدااای تو که اینقذه باحالی. ماااچ با یه لگن آب اضافی

خوتو مسخره کن
چند بار سوتی دادنم و جراحی کردم ولی درست نشد
قربون مرامت آبجی

یک پیر جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 http://arshadane.persianblog.ir

سلام بر شما ... انگاه که اتوبو س سوار شدید زبان مبارک را به نشان تمسخر از دهان مبارک به سمت حضار استحضا(درست نوشتم؟) کننده بیرون اورده تا درس عبرتی باشد یرای همه گان

وقتی رسیدیم از بس بدو بدو کرده بودیم و نفس نفس میزدیم که حضار استحضا کننده رو اصلا نگا نمیکردیم
مهم سرویس بود ک رسیذیم دیگه هرکس میخواست مسخره مون کنه

فرهاد شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:15 http://semicolon.blogsky.com

رشته ی شما چیه؟!

به بلادونا نگو اینو پرسیدما...نباید بفهمه

یه رشته ای تو مایه های موش و آزمایشگاه و درس و روپوش و ...
خلاصه رشتمون یه آش شله قلمکاریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد