خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

I love you like a love song baby

سلام 

باز برگشتیم به خوابگاه 

هر بار که میرم خونه موقع برگشتن به خودم فحش میدم  

آخه این چه حماقتی بود که من کردم 

باباااا این رشته رو همون گرگان هم داشت 

آخه واسه چی باید ۶۰۰ کیلومتر راهو بکوبم بیام اینجا 

دور از خونواده و .... 

این آهنگ سلنا رو خیلی دوست دارم 

زود بیا

نظرات 7 + ارسال نظر
belladona شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:59

حالا دانشگاهتون کجا هست مگه؟!

عزیزم قرار شد سیکوریت بمونه
خیلی دوست داشتم بدونی داریم کجا درس میخونیم
تو تو دانشگاهم ول کن نیستی به موشات برس بچه

یک پیر شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:48 http://arshadane.persianblog.ir

سلام
منم همینطور بودم...وقتی چند هفته نمی اومدیم خونه انگار که یکی تو دلمون پر پر میزد که اینجا جای تو نیست بدو خونتون بچه جون...وقت برگشتنم به حماقت خودم قبطه می خوردم ...اخه خعلی زیاد بود...
من بگم کجاست ؟ بگم بگم؟

هی ی ی ی
خواهرجان نگو که دلم خینه
مگه میدونی ما کجاییم؟

یک پیر یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 http://arshadane.persianblog.ir

بهله... ولی سکرته ...نمیگم اصرار نکن

جوووون ما بگو

طفلک یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:25

اولا تبریک میگم برای هزور مجددتون درنت.واقعا شرمنده کردین.ممول و برکه هم که دیگه
عیبی نداره بگذریم چند تا سوال به ذهنم رسید که گفتم باید بپرسم.منظور از زود بیاچیست؟با من بودید.با خانواده.با گرگان.بادانشگاه.باکی؟
سلنا چه ربطی به دوری از خونه داره؟خواهرتونه؟داداشتونه؟دوستتونه؟اصالتا گرگانیه؟یاد گرگان میندازتون؟
چرا این اهنگ رو بزرگ نوشتین.تا کیدی درکاره؟
بابااااچرا سه تا ازیاد داره.هر ا رو چند ثانیه درنظربگیریم؟

اولا بیسیار بیسیار ممنون
دوما سلنا به زود بیا ربط داره
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را
این آهنگ رو بزرگ نوشتم چون دوسسسسسسش دارم
هر قدر ا رو بیشتر بکشین بیشتر مارو شرمنده میکنین
سوما شما؟؟؟؟

حسین یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:22 http://gheychee.blogsky.com

شاید الان به نظر کمی سخت بیاد این موقعیت.... ولی به این فک کن که بعد از چند سال همه اینا میشه یه سری تجربه و شایدم خاطره
ایشالا که زود بگذره...

تا همین الانم اینجا کلی تجربه بدست آوردم
اینجا خیلی چیزای جدید یاد گرفتم و همه ی سعیمو میکنم مث آدمای دور و برم نشم(البته دوستان نابغه مستثنی هستنا)
خیلی ممنون

طفلک چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44

طفلکم دیگه منو نمیشناسی؟
اگه نمیشنا سی از بلایا طراوت بپرس
منو همه میشناسن چطورمنو نکیشناسی؟

شرمندم از طراوت پرسیدم
خوش اومدین به وبلاگ ما

ندا چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:03 http://lore.blogsky.com


سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد